tisdag 7 augusti 2012

Glam...

För ett par tre år sen så tillverkade min syster och jag bland annat smycken och barnkläder till vänner och bekanta....och så stod vi på några mindre marknader. Vi kallade oss SysterYster . Inspirationen till att skapa försvann helt plötsligt och nu är det länge sen som vi gjorde något.För ett litet tag sen fick min syster ett ryck och började sortera alla pärlor som vi samlat på oss och på den vägen kom även inspirationen till att skapa tillbaka lika fort som den försvann. Nu är vi båda igång igen och har gjort några armband....ååhh så kul det är. Nu kan jag inte förstå att jag inte har gjort detta på så länge.

Igår kväll blev två armband gjorda.

Glam Queen kallar vi denna modell...

...och denna för Glam Enkel Pärla

Nu hoppas jag att denna inspiration som har infunnit sig stannar kvar och att vi hittar någonstans att få sälja det på. Kommer förhoppningsvis visa flera foton på smycken som jag gjort snart.

Kramar Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar