söndag 12 augusti 2012

Far jag kan inte få upp min kokosnöt


Sitter här i soffan helt ensam. Mannen var på skogsröj i Reimyre igår och kom hem sent så får nog umgås med mig själv ett tag till.
Igår kväll var jag själv hemma när mannen var iväg....jag tycker att det är så skönt att få vara ensam hemma ibland. Få titta på precis det man vill på tv:n eller sitta med datorn i knät hela kvällen.
Det var meningen att jag igår kväll skulle äta kokosglass med rostad kokos och ananas. Allt började bra. Glassen blev god och så skulle jag öppna kokosnöten och riva lite kokos som jag skulle rosta men jag fick inte upp kokosnöten...:( Blev lite besviken men bestämde mig för att det får bli glass till efterrätt ikväll istället. Det värsta är att jag måste erkänna för mannen att jag inte klarar mig själv jämt utan att han faktiskt är ganska bra att ha ibland...:)

Kramar Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar