fredag 14 februari 2014

Vit månad


Finns det något bättre än att en fredagskväll sätta sig ner och njuta av helgen med ett gott glas rött vin? I min värld just nu finns det inte det :) Nu är det bara det att denna fredag, som även råkar vara Alla Hjärtans Dag så kommer jag inte att dricka det där goda glaset. Jag har nämligen en vit månad. I februari kommer jag inte dricka någon alkohol alls. Jag tror att det är bra för kroppen att vara utan ibland och jag tycker att efter en månad utan så smakar det första glaset så mycket godare.

Så ikväll blir det ingen alkohol men lite god mat får de bli för att fira att det är helg och kanske fira lite att det är alla hjärtans dag med :)

Hoppas ni får en härlig start på helgen med denna fredag.

Kramar Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar