måndag 24 februari 2014

Götet


Skulle jag inte bo här i Linköping skulle jag bo i Göteborg! Jag fullkomligt älskar den staden.

U och jag har nästan ända sen vi träffades för 12 år sen åkt till Göteborg ett par tre gånger per år. Varje gång vi kommer in i staden så känner vi båda ett lugn som sprider sig i kroppen.  Detär en mäktig känsla. Att känna att man kommit hem fast man egentligen inte är hemma.

Skulle jag nån gång i framtiden vinna en massa pengar skulle jag köpa ett boende i Göteborg så vi kunde åka dit ännu oftare!

De senaste åren har vi inte varit där lika ofta och då längtar man verkligen dit. Men nu i vår blir det en tur och jag längtar redan nu så jag kan bli tokig :)
Det är bra att ha något inplanerat att se fram mot, något som man kan glädjas åt!

Kramar Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar