tisdag 11 februari 2014

Ny kompis på väg


Jag har  länge haft problem med min mobil som vill starta om hela tiden och i slutet av förra veckan beställde jag äntligen en ny. Vilken modell jag skulle välja var inte det lättaste...har flera gånger varit på väg att beställa en ny men inte kunnat bestämma mig för vilken modell. Det enda jag har vetat är att jag vill ha en Samsung. Efter lite läsande om olika modeller föll valet på en Samsung Galaxy Note 2. Min syster har en sådan och är väldigt nöjd med den.

Leveranstiden va 3-5 arbetsdagar. Beställde den sent på torsdagskvällen och så kom den redan igår :) Härligt!! Då jag ligger här hemma och inte mår speciellt bra skulle det bli så skönt att ha något för händerna (blir lätt rastlös när jag är hemma men egentligen orkar jag ju ingenting). När jag skulle sätta in simkortet upptäcker jag att det är för stort så jag är tvungen att ringa till Telenor och beställa ett mini kort. Lite surt men ändå hade jag inte räknat med att den skulle komma så här tidigt. Ska bli kul att sätta sig in i en ny telefon och lära sig alla nya saker. Kanske kan få lite hjälp av syrran :)

Kramar Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar