tisdag 18 februari 2014

Fastna

Hej!

Jag har ibland en tendens att fastna i vissa maträtter och vilja äta det hela tiden men varför inte göra det då? Jag äter det ett par veckor eller Månader och så tröttnar jag och hittar nagot annat att snöa in på! Just nu är jag fast i dessa, Skulle kunna äta det till frukost, lunch och till middag! Det är så himla gott :)


Plättar:
2 ägg
2 stora msk keso
1 msk fiberhusk
nypa vaniljpulver
lite salt
Blanda ihop allt och låt stå ett par minuter. Stek i smör och kokosolja i stekpannan. Ett par minuter pa varje sida.

Frostingen: (från chewpakka med några ändringar)
25 g philadelphiaost
1 msk kakao
2 msk kaffe
0,5 dl vispgrädde
ev. sötning
Blanda samman allt utom grädden. Tillsätt grädden och vispa allt med elvisp till önskad konsistens.

Servera tillsammans med bär, nötter och/eller kokoschips.

Hoppas ni gillar det lika mycket som jag om ni testar det!

Kramar Josefin 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar