söndag 26 februari 2012

Fyndat

Bild lånad från nätet
Igår bar det iväg till Vingåker....tänkte oss att vi skulle kunna fynda lite. Vi åkte dit ganska tidigt och när vi kom in var det inte alls mycket folk. Trodde det skulle vara fullt med folk eftersom det är lönehelg men icke. Vi kunde gå och strosa i vår egen takt och denna gång hittade jag en hel del. Fick ihop nio plagg och ett par skor...betalade inte ens tvåtusen kronor...tror jag räknade ut att det egentligen skulle ha kostat mer än det dubbla till ordinariepris. Känns alltid lika bra med fynd.

Bild lånad från nätet

Idag var det dags för det som  jag väntat på i flera veckor.....ett test i TRX inför utmaningen som jag ska vara med i. Vi fick börja med ett test som sen görs en gång till när utmaningen är avklarad som mäter hur väl jag har svarat på träningsformen...eller hur mycket jag har utvecklat min egen kapacitet kanske man kan säga. Kommer köra det två dagar i veckan i sex veckor. Ska bli så spännande att se vilket resultat som jag kommer nå. Nu ska jag försöka att utmana mig ordentligt nu när jag får chansen.

Nu är lovet slut och vardagen kommer tillbaka så man lunkar sin vanliga lunk vilket jag tycker är ganska skönt.

Hoppas er helg har varit bra!

Kramar Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar