måndag 6 februari 2012

Prinsessor i mängder

I går var en dag som gick i prinsessornas tecken. Så många prinsessor som jag såg igår har jag nog aldrig sett....iallafall inte samlade. Klockan halv tio gick jag in genom dörren hos syster och en heldag väntade. Den skulle bjuda på en föreställning i Cloetta Center...Disney On Ice. Vet inte riktigt vem som var mest förväntansfull....barnen eller Jenny och jag....tror det senare:).

Alladin
  Klockan elva började föreställningen och vi var där en stund innan så vi hann med att gå runt och titta lite på souvenirer som såldes. Sen intog vi våra platser....riktigt bra plats hade vi fått tag på. Kameran glömde jag tyvärr hemma så fick nöja mig med att ta kort med mobilen så några riktigt bra kort blev det inte. Först ut var Alladin och den blå anden som uppfyller önskningar.

Askungen på bal

Prinsen som ska rädda Törnrosa


I slutet kom alla aktörer ut på isen och visade sig tillsammans...det hade bjudits på en härlig föreställning. Vi fick se så många olika disneyfigurer.....Tingeling, Mimmi, Musse, Långben, Jasmin, Tiana, Askungens eleka styvsystrar...ja många mer och sen även en eldsprutande drake.
Efter föreställningen väntade mat på "den gyllene måsen" inann vi åkte hem igen. Kvällen fortsatte sen i prinsessornas tecken genom filmen "Prinsessan och Grodan".
Tack så mycket älskade syster för en helt underbar dag.....älskar att umgås med er!
Ha en underbar kväll!

Kramar Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar