onsdag 1 februari 2012

Mitt namn är...

När jag förra veckan när jag en dag kom hem låg ett brev på köksbordet....det första med mitt nya namn. Jag heter numer Josefin Landström Åberg. Jag som innan hade svårt att få plats med mitt namn på raden när man ska skriva på något.....undrar hur jag nu ska få plats? Tror nog att det kommer bli Josefin L Åberg för att förkorta det lite. Nu blir det att åka och ta kort för att skicka in och förnya både körkort och pass...och beställa en massa nya kort. Det är nu man inser hur många kort som man egentligen har i sin plånbok. Vissa kort ändras och skickas hem med det nya namnet atomatiskt andra måste man själv vara aktiv.
Ikväll blir det en hemma kväll med mys framför tv:n...längtar till helgen med älskade systers födelsedag....Stångs och bio....och Disney on Ice. Blir en fartfullt helg där varje dag börjar med långa sovmornar. Härligt!!
Kramar Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar