söndag 23 februari 2014

Zelected by Houze

Hej på er!

Hoppas ni har haft en härlig lördag och denna söndag blir lika bra! 

Själv började vi lördagen med att börja renovera köket. Vi tänkte vi skulle vitlacka lister och tak och även tapetsera om. Vilken tapet vi ska ha är inte riktigt säkert, vi tänkte passa på att göra grundarbetet nu i helgen så vi bara har tapetseringen kvar till vardagarna nästa vecka. Bara det roliga kvar :) 

Vid ett var jag inbjuden till ett inredningsparty hos syster. Zelected by Houze heter företaget och det fanns så mycket fint att välja på till väldigt bra priser. Jag beställde en tavla med en antilop, eventuellt till vardagsrummet, två kökshanddukar och ett doftljus. Sen bokade jag in ett eget party i april. 

                       

Det fanns mycket fina ljuslyktor, burkar, kuddar och textiler.

Som ofta vid dessa homepartyn var det en utlottning och vet ni vad....jag hade turen att vinna! JIPPIE!! Ett doftljus med doft av bär och persimonfrukt fick jag.

Nu ska vi snart iväg till syster igen och fira hennes födelsedag lite i efterskott.

Kramar Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar