söndag 2 mars 2014

Varm eller kall?

 Hejsan på er!

Denna fredag och lördagsförmiddag har bestått av att tapetsera vårt kök. Det blev riktigt bra och vi är väldigt nöjda. Bilder på det kommer jag visa upp så småningom.

I går kväll fick jag äntligen ändan ur och kokte mig citron- och ingefäravatten. Våra egna citroner har inte varit riktigt mogna än så jag dragit mig lite för att göra det. Men i veckan köpte jag ett nät med ekologiska citronen så nu var det tvunget att bli av. Det gick så enkelt och smidigt och allt var klart på en kvart. Har nu smakat av det och insåg att jag hade lite mycket ingefära i så nästa gång blir det lite mindre av det och lite mer av citronen. Har bara smakat den kall, tänkte värma den till morgonens frukost och se hur den smakar bäst. Ska bli spännande att se om detta nu kan göra underverk med det virus jag har i kroppen som verkar trivas och inte vill försvinna.


I dag har vi en hel dag med ingenting inplanerat. Är så skönt att ha dessa dagar då man kan göra det andan faller en in. Hoppas får en härlig dag!

Kramar Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar