lördag 15 mars 2014

Lördag

Hej!

Man börjar se lite överallt att våren är här eller iallafall är på väg. Temperaturen höjs, människor klär sig i mindre kläder, växter börjar titta fram och humöret är på toppen! Tänk vad mycket ett årstids byte kan göra. I torsdags när jag vaknade tidigare än min klocka ringde fick jag lite mer tid på morgonen till att göra det jag gillar, vilket resultera i att jag gick en sväng i trädgården. Hittade en hel del grönt som hade letat sig upp och ville njuta av solen precis som mig själv. Persiljan, dragonen, rabrbern, krokus, narcisser och snödroppen var några av dem :)


Till och med har vår häck börjat få knoppar. Blir nog att börja så lite frö i början på veckan som kommer. Ska ju i och för sig bli lite kallare nu i helgen och eventuellt kan det komma snö men fröna kommer ju ändå vara inomhus ett par månader så vågar nog sätta ett par frön iallafall :)

Snart får vi lite lunchbesök så det är bäst vi sätter lite fart! Ha en härlig lördag! 

Kramar Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar