måndag 17 mars 2014

Lite nytt i garderoben

Hej!
Igår var jag på Me & I party. Har ju handlat en del kläder därifrån på slutet och var beredd på att jag skulle hitta massor jag ville ha. Men jag köpte ingenting från vår kollektionen. Fanns inte direkt något som jag riktigt fastna för. Det skulle vara jeansen som jag redan har två par av då men jag får slita lite på dom lite till innan det är dags för nya. 

Tjejen vi var hemma hos är en förre detta försäljare av Me&I och säljer ut det som hon har haft som visningskläder. Jag har tidigare köpt av henne och nu hade hon lite kläder kvar. Så istället för att köpa från nya kollektionen hittade jag dessa från den gamla. 


Jag köpte ett linne och en kavaj/cardigan. Att jag fick det för en billig peng gjorde inte saken sämre. Alltid kul när man kan göra fynd :)

Kramar Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar