söndag 9 mars 2014

Tillsammans

Hej på er!

Helgen är snart slut och jag längtar redan till nästa. Det är på helgen som jag laddar mig full med energi. Att få vakna utan en klocka som väcker en, bara ta dagen som den kommer och vara tillsammans med familjen det lycka! 

När vi är lediga gillar vi att laga mat tillsammans. Prova på nya maträtter eller laga de famla favoriterna spelar inte så stor roll bara vi gör det tillsammans. Laga sånt vi ätit när vi har varit på resor som får en att tänka tillbaka. Imorse åt vi en rejäl frukost med inspiration från förra vårens resa till New York. Det blev pancakes med bär och även ostplättar med stekt korv. Så smaskigt!

Till middag igår gjorde vi en tvist på plankstek. Biffar med blomkålsmis baconinlindad sparris beasås vitlökssmör och ugnsrostad tomat. Ibland är det det klassiska som är det godaste.


Idag har vi varit hos en 40-åring på öppethus. Trevlig eftermiddag!
Ska nog sätta mig bekvämt i soffan nu och ta mig ett glas vin...bara för att jag tycker jag är värd det :)

Kramar Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar