torsdag 13 mars 2014

Morgonte

Hej!

Vilken underbar värme vi har haft de senaste dagarna. Långa ljusa dagar, ljust när man åker till jobbet och ljust även när jag åker hem. Solen lyser och fåglarna kvittrar för fulla halsar...detta ger en så mycket. Nu ska det bli lite kallare igen så det gäller att verkligen njuta av det!



Torsdagar börjar jag lite senare och får sova lite längre än vanligt men idag vaknade jag vid sex och kände mig ganska pigg så gick upp och nu sitter jag här i soffan med en kopp grönt te (sakta men säkert börjar jag vänja mig vid smaken) och ser på paralympisk. Tar det lite lugnt och bara är...vardagslyx!

Projektet ommålning och panelbyte har inletts, grundmålad panel är beställd och förvaras i affären, vi kan hämta det allt eftersom. Kändes bra, inte lätt att ha 500m panel liggande här hemma :)
Har nu bestämt oss för att det ska bli vitt och tänkte åka ner till några färgaffärer och höra vilken nyans som de rekommenderar till vårt röda tegel. Det går framåt, så skönt!

Här har vi en klarblå himmel så tror på en härlig dag idag.

Kramar Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar