söndag 16 december 2012

Velig till tusen

I maj detta år fyllde jag trettio. När jag var liten tyckte jag att när man är trettio så är man gammal....men nu håller jag inte riktigt med. Jag är precis där jag vill vara. Har en underbar man, ett hus som jag mår bra i och ett jobb där jag trivs. När man mår bra i sinnet är det svårt att göra något annant än att gilla läget.
Det var svårt att veta vad jag skulle önska mig men tillslut så önskade jag pengar så vi kunde köpa nya koppar till hemmet. vilka jag ville ha visste jag inte riktigt men det lutade åt Swedish Grace kopppar. När mannen sen inte riktigt gillade formen så blev jag osäker och väntade och väntade tills vi hittade några vi båda gillade.
 
 I söndags hamnade vi på Lindholms hemsida och då såg jag de koppar jag ville ha. 

Vilken färg var ganska självklar...vita men vilken av dem. Bestämde mig för att blanda både Stripes och Dots.
Vet inte om man inbillar sig men jag tror faktiskt att man äter eller dricker minst lika mycket med ögonen som med smaklökarna. Men den varma chokladen smakade väldigt gott!

Kramar Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar