söndag 9 december 2012

Morgonpigg

Nu sitter jag här tidigt på morgonen och mår så bra. Vaknade innan klockan  sju och kunde inte sova mer. Det är så mysigt att sitta i soffan helt själv med en massa tända ljus omkring mig och bara njuta. Imorse när jag vakna vaknade jag piggare än på länge... tror att gårdagens träning på gymmet kanske är orsaken till det.

Det blev både löpband och cykling...
 
...och sen även lite styrka innan stretchingen
 
Känns skönt att vara igång med att träna igen efter denna envisa förkylning som jag har haft. Nu tror jag att den ska få hålla sig borta....ja det bestämmer jag nu. Ingen mer förkylning på länge :)

Idag blir det lite julklappsinköp...(med många andra antar jag)...och sen får vi ju tända ett till ljus i adventsljusstaken.

Ha en underbar andra advent!

Kramar Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar