tisdag 18 december 2012

En enkel tulipan....

..på bemärkelsedan. Idag fyller min älskade man år.
Igår firade vi här hemma med hand familj och min med den traditionella hembakade budapestbakelse...vilket är hans favorit bakelse. Vad gör man inte för sin man :) Denna kväll blev det även bakelse och saffransbulle för mig men hade bestämt mig att det var okej så känns bra.
 
 
 
Dukade med Mateus keramik och det gör sig alltid så fint på bordet.
 
Min syster och jag satt i soffan och försökte lära oss hennes nya telefon, de andra satt vis bordet och pratade och mina systerbarn var sysselsatta med att bygga en stad i lego. Tror alla var nöjda med kvällen....iallafall var jag det:)

Ikväll blir det lite firande bara mannen och jag. laga lite god mat och dricka ett gott Amaronevin. Blir nog en härlig kväll!

Kramar Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar