lördag 1 december 2012

Sista månaden

Tiden bara springer iväg och jag har verkligen inte varit duktig på att prioritera att vara här inne och skrivit. Skulle nästan kunna tro att jag hade glömt bort hur man gör :)

Idag är det 1 december och vi är redan inne på den sista månaden detta år. Jag älskar denna månad. Visst är det mycket som man ska hinna med inför jul men det mesta är ju bara roligt. Jag försöker göra lite i taget så blir det mer roligt och mysigt än ett måste.

Sitter i soffan med en massa tända ljus och väntar jag på att mannen ska komma upp ur sängen så vi kan plocka fram frukost. Sen väntar julpyssel hos en kollega idag. Ska bli så kul att bara vara en massa tjejer som sitter och pysslar fram massa adventsfint :)

Nu hör jag mannen vrida på sig där inne och min mage kurrar efter frukost så nu får det bli frukostfix.

Ha en härlig lördag!

Kramar Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar