onsdag 5 december 2012

Passar mig ypperligt!

Ett par gånger om året kommer det skoförsäljare till vårt jobb. De ställer fram alla skor de har och vi som arbetar får komma och prova våra favoriter. Det passar mig så bra, jag som inte är så jätteförtjust i att gå i affärer och titta och prova kläder och skor. Allt är placerat framför en och det är bara att peka på den man vill prova och så tar han fram det i rätt storlek. Passar mig ypperligt!
 
 
Jag brukar faktiskt för det mesta hitta ett par och så blev det även denna gång. Dessa beställde jag och en vecka efter låg ett fint paket till mig att ta hem. Har inte hunnit med att använda dem än men skinnet känns så mjukt och skönt att jag nästan redan nu vet att det kommer att bli ett par favoriter.

Ha det!
Kramar Josefin 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar