fredag 29 juni 2012

Sommarkvällar


Tror inte det finns något bättre än en ljummen sommarkväll med lite grillade mat med ett glas rött ute på framsidan.
Vårt hus ligger så bra i "vinkel" till solen. På baksidan har vi morgonsol där vi kan njuta av solen från att den går upp fram till eftermiddagen....På framsidan har vi sol från lunch fram till sen kväll. Passar mig utmärkt då jag verkligen älskar att vara i solen....en riktig soldyrkare.

Några kvällar i sommar har vi även tagit fram det klassiska spelet Kubb och kört några partier...tyvärr är jag inte speciellt duktig på det...men det är väldigt kul när jag väl lyckas med att vinna....

Nu har vi haft ett par härliga dagar och kvällar här i Linköping och jag försöker verkligen att ta tillvara på dessa varma kvällar....det är de som gör att man lyckas med att hålla humöret uppe under de mörka årstiderna.

Kramar Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar