måndag 11 juni 2012

Nu är det nära!

Nedräkningen blir lättare och lättare....inte många dagar kvar tills sommarlovet börjar. På torsdag är många barn lyckliga....inga lärare som ger dem uppgifter att lösa. Dagarna blir lite mer slappa och man känner av att man faktiskt är ledig. Själv jobbar jag ett par veckor till, sen får jag lite ledigt jag med. Ändå känns det som om man kopplar av och man utnyttjar kvällarna mer och njuter när det blur sommarlov.....även om man är vuxen och jobbar. Jag gillar att sitta på verandan på framsidan med lite god mat...(gärna lite plock)... och ett glas gott vin!
Snart dags för andra halvlek i Sveriges premiär i fotbolls EM. Nu hejar vi fram Sverige till en vinst!
Kramar Josefin


2 kommentarer:

  1. Hittade hit via 56kilo :O)

    Ha en bra dag!
    Kram Milla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trevligt!

      Då ska jag titta in till dig oxå :)
      Kram Josefin

      Radera