måndag 4 juni 2012

Vart tog du vägen....?



Maj månad var som vanligt...fullbokad. Födeslsedagar, resor, blodomlopp, kvällsmöten, kickoff och en massa som måste knytas ihop på jobbet innan terminens slut. Maj bjuder verkligen inte på många lugna pauser....det är bara att bita ihop och ta tillvara på de ljuspunkter som bjuds.

Vädret var underbart med solen som lyste och luften som värmde våra bara ben och armar. Det hade blivit sommar och alla njöt och hade ett härligt humör. Men vad hände....vart tog sommaren vägen?

Nu är det cirka 10 plusgrader och det är idag 4 juni. När jag cyklade till jobbet klockan tio fick jag leta fram mina fingervantar för att värma mina frusna fingrar.

För att vara lite positiv försöker jag se det så att det är bättre att den kalla perioden kommer nu så att sen hela semesterperioden får fyllas med det härliga vädret vi hade för ett par veckor sen.

Hoppas ni alla har en underbar kväll med era nära och kära.

Kram Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar