tisdag 8 oktober 2013

Hitta tillbaka


 
I våras så kände jag att jag hade ordning på mitt liv, på vad jag åt och hur jag tränade. Jag kände att jag levde så som jag ville, hade hittat en balans som gjorde att jag kunde njuta av livet. Men sen kom sommaren och jag fortsatte med balansen men sen hände det någonting när jag hade börjat jobba . Ett par veckor in så kändes det som om jag tappade allt. Kände inget sug efter att löpträna eller röra på mig överhuvudtaget. Vet inte vart det kom ifrån men balansen var som bortblåst. Maten fungerade inte heller och jag var sugen på allt alltid. Har varit oerhört trött och har helst velat sova minst nio timmar per natt. Nu har jag försökt att få bukt på det hela och har börjat med träningen igen och det känns bättre men det är svårt precis när det är dags att ta sig i kragen och komma över det där stora hindret innan det löper på som vanligt igen. Nu håller jag tummarna för att det ska hålla i sig med maten och träningen.


Jag har två dagar i veckan som jag börjar lite senare, inte förrän vid nio och dessa mornar brukar jag passa på att ladda batterierna. En mysfrukost där jag inte behöver stressa iväg till jobbet utan kan sitta och ta det lugnt innan arbetsdagen börjar. Det gäller att ta tillvara på de stunder som bjuds!

Kramar Josefin





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar