onsdag 9 oktober 2013

Glädjen att träna

Tycker det känns så bra att ha fått tillbaka glädjen att träna igen och njuter för fullt. Det finns några saker som fått mig att tycka det är roligt igen....en av dessa är kettlebells.



När jag fyllde år i maj så önskade jag mig kettlebells....och till min glädje fick jag två stycken, 12 och 16 kilo. Detta är en av de bästa presenterna som jag fått då det ger mig mer inspiration till att träna hemma. Senare köpte jag även 8 kilo så har tre stycken som jag kan träna med. Man kan träna allt med dessa, mage, rygg, rumpa, lår ja verkligen hela kroppen. Nu när jag har känt en svacka i mitt tränande har det varit bra att ha dessa redskap hemma. Det är bara att ta fram "kettlebellsen" och en matta och köra på. Ingen tid går åt till att förflytta sig. Underbart : )

Kramar Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar