tisdag 9 oktober 2012

Rastlöshet

Jag är för det mesta ganska frisk och pigg. Det är inte många sjukdagar om året jag har. Men nu har jag gått och varit lite halvrisig i flera veckor men inget har brutit ut....förrän i går. Åkte till jobbet som vanligt på måndagarna till kl sex. Hade öppningen på schemat och lyckades även med en lektion i slöjd innan jag gav upp och åkte hem.


Nu ligger jag här i soffan ett dygn senare och mår lika risigt som igår. Trodde att lite sömn skulle hjälpa och jag var på fötterna lika snabbt igen ...men icke. Trots att jag inte orkar så mycket mer än soffläge och halvslummer så kan jag inte låta bli att känna mig rastlös. Får bara hoppas på ett snabbt tillfrisknande och att jag får ge utlopp för rastlösheten snart!!

Kramar Josefin

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar