måndag 15 oktober 2012

ombytta roller

Hemma hos oss har det alltid varit min man som har lagat all mat och jag har stått brevid och "hjälpt till". Nu har det faktiskt skett en förändring. Jag lagar också lite mat ibland. Sen jag började med att äta lågkolhydratkost så har jag själv fått hitta nya recept som gör det hela lite roligare. Detta har gjort att jag har börjar intressera mig för att hitta nya maträtter som passar in bra i det som jag vill äta. Vi äter nästan alltid samma mat men min man äter andra tillbehör till då han fortfarande äter de flesta kolhydrater som ris, potatis och pasta....och alltid ser min mat så mycket godare ut än hans med alla fina färger från grönsakerna.
 
Detta är en av mina nya favorit kycklingrecept Jills medelhavskyckling
 

 
Massor godsaker i som får det att vattnas lite i munnen bara av tanken på dem!!
 
Kramar Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar