måndag 29 oktober 2012

Mys med famljen


I fredags efter jobbet åkte vi ut till Pappa och hans sambo. Vi lagade mat tillsammans och hade det trevligt. Man gör detta allt för sällan...det här vardagliga med att bara få vara tillsammans och umgås och prata. Det blev förrätt, varmrätt och praliner till kaffet.
Jag passade på att testa två nya smaker på mina praliner.....använde kokoschoklad och Malibu i den ena och i den andra hackade jag i torkad chili. I den med kokos uteslöt jag honungen men den blev ändå på gränsen till för söt så nästa gäng kanske kokoschokladen får blandas ut lite med vanlig mörkchoklad. Men både blev klart godkända.
När jag gör någonting på fredagskvällen upplever jag att helgen känns så mycket längre...som om söndagen är en extra dag!

Hoppas ni hade en härlig helg!

Kramar Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar