lördag 14 januari 2012

Otursdagen...?


Denna juls magra utbud av julsaker

Fredagen den trettonde var det igår. Hoppas det inte var någon som hade en riktig olycksdag. Jag tänkte inte så mycket på det och någon otur tror jag inte att jag hade. När julen väl är över och det nya året har börjar brukar jag vara snabb med att ta bort alla julsaker...men detta år fick det stå kvar länge....ända till igår. Kan bero på att i år hade vi inte mycket framme och det är så fint i alla fönster med alla stjärnor. Saknar verkligen ljuset i vardagsrummet...där har vi inga fönsterlampor och jag kände igår kväll att det verkligen behövs något där. Får väl ge mig ut på lite shopping nån dag framöver. Gäller bara att hitta något som vi båda gillar.
Sovrumsfönsten är iallafall fortsatt upplysta.

Kramar Josefin



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar