söndag 8 januari 2012

Hej mitt vinterland...

Idag var det en vacker vinterdag....marken var snöklädd och solen lyste och gjorde dagen ännu mer ljus. Efter frukost blev det en promenad då vi njöt av det vackra vädret. Tänka sig att vi skulle få njuta av lite vitt denna vinter.

Jag tycker att det är härligt med alla våra helger som vi firar i Sverige....men jag tycker att det är skönt när det är dags för vardagen att komma tillbaka. Man vet hur dagarna ser ut och jag känner en trygghet i vardagen. Allt blir som vanligt.


De senaste dagarna var jag varit lite krasslig med en hosta som inte vill ge med sig. Legat mycket i soffan och tittat på Tour de Ski. Det är kul att följa skidåkarna i så många lopp och se vem som i slutet är den mest kompletta skidåkaren. Vilket härligt lopp Hellner gjorde idag. Jag blev alldeles varm inombords och så glad för hans skull.

Kramar Josefin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar