torsdag 3 november 2011

Sova gott!

Bild lånad från nätet
Idag har vi fått hem vår nya säng. Vi har länge gått och tänkt att det är dags för oss att köpa en ny säng....och denna gång en "riktig" säng. En söndag åkte vi ner till Sova butiken i Tornby...för att provligga oss fram... Det slutade i att vi åkte hem och hade beställt en Kontinental säng....vad jag har väntat och nu efter nästan tre veckor är den här...härligt härligt. Nu är den monterad och nybäddad...jag strykte till och med sängkläderna för att det skulle kännas extra skönt att krypa ner under täcket ikväll. Längtar efter att få gå och lägga mig och tror allt att det ska bli en tidig kväll ikväll. Hoppas ni andra får sova gott inatt. Det förväntar jag mig att jag kommer göra.

Kramar Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar