onsdag 9 november 2011

Shopping

Jag är inte en person som älskar att gå på stan och shoppa...och lägg sen till massor av folk så är det nästan att det knottrar på min hud. Hittar ju inget och börjar istället att vika kläder och lägga dem i fina högar iställer för att leta efter det jag är ute efter. Men konstigt nog gillar jag verkligen att åka en heldag till Ullared med trevligt folk och hitta bra saker till billiga priser....I måndags ringde klockan redan vid 03.20...dags att gå upp...ladda kaffet och sen göra mig iordning och ta bilen och träffa de andra fyra. Sen efter cirka fyra timmar i bilen var vi framme och kunde börja shoppa....vilket forsatta ända till klockan helv sju. Ganska mycket fick vi med oss hem.. Heltoppen dag!

I söndags när det var Allahelgonadagen. En dag som jag känner mig lite extra nedstämd...Vi åkte upp till Lilla Aska...älskade mamma ligger i Asklunden. Det är så fridfullt där uppe...och just denna dag var det fullt med tända ljus som lyste upp kvällens mörker.



Kramar Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar