onsdag 19 oktober 2011

Må bra

För mig handlar livet om att trivas med stunden och må bra. Vad som får mig att må bra är att ha lagom mycket inplanerat...men det är svårt att veta vad som är lagom...vårat svenska ord lagom är ju ibland svårt att veta vad man menar med. Vissa veckor vill jag ha saker att göra varje dag medan jag veckan efter känner för att vara hemm ledig och bara njuta av att plocka här hemma.
En sak som verkligen får mig att må bra är att träna. Speciellt nu så här när hösten är här blir effekten av träningen att jag känner mig mer pigg och har mer energi.
Bild hämtad från efc.se

 Det svåraste för mig att komma igång och träna är att ta mig till en träningslokal men nu...som ett svar på mina böner...har det öppnat ett gym i Ekholmen där jag bor...nu finns inga ursäkter längre. Härligt....nu är det bara att köra och må bra...

Kramar Josefin



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar