söndag 16 oktober 2011

Höstmys


 För ett par veckor sen passade vi på att njuta av en båttur på Drögen innan hösten blev för kall. Solen värmde oss....vattnet var stundvis helt spegelblankt. Det var så vackert. Det är härligt att bara sitta i båten och se sig omkring och bara njuta av naturen. Jag hade med mig en bok att läsa och Uffe försökte få några fiskar att nappa...vilket inte lyckades...Jag har fiskar i Drögen sen jag var en liten tjej men kan inte minnas att jag någonsin har fått fisk när jag kastat från båten. Tror inte att fiskarna gillar mitt sätt att fiska.

Igår när jag vaknade var det sååå vackert utanför fönstret. Gräset var vitt av all frost. Jag fullkomligt älskar denna årstid då vi får klä på oss massor kläder och en massa sjalar för att vi inte ska frysa. När man sen kommer in i värmen finns det ingen bättre lukt än när hela huset är fullt av tända ljus. Myspys...hösten är för mig just myspys.

Kramar Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar