tisdag 4 juni 2013

Semestern bokad

Den sista tiden har gått något otroligt fort....för att inte tala om de sista veckorna som bara har försvunnit bort. Om mindre än två veckor är det skolavslutning och sen kommer semestern med stormkliv. Vart vi skulle åka på semesterresan i år har svängt fram och tillbaka. Bilsemester i Europa eller en hel slappar semester på någon varm strand?? Det har inte varit så lätt att bestämma sig denna sommar :) Men efter lite velande landade vi på att vi skulle ha en riktig slapparresa på ett hotell som ligger på stranden där vi verkligen kan vara lata hela dagarna....om vi känner för det. Man känner jag oss rätt så kommer det bli ett par upptäckardagar. Vi har lite svårt för att bara ligga stilla och inte göra någonting alls. Då det är till Korfu som vi ska åka tror jag allt att det kommer bli en tur in till Korfustad och titta runt på alla vackra gamla hus.

Bild lånad från nätet

Det är ganska många år sen som jag var i Grekland mer än tio år sen så det ska bli kul att åka tillbaka dit och njuta av den grekiska maten och det varma vädret. Nu längtar  jag bara tills det är dags! Men jag glömmer inte bort att njuta av de dagarna som är kvar. Det gäller att ta tillvara på livet :)

Kramar Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar