tisdag 17 april 2012

Andra dagen i veckan


Vad konstigt det blir ibland....igår var jag lite nedstämd av vädret utan sol och med mycket regn. Idag när jag slog mig ner i soffan med datorn i knät fick jag fälla ner persiennerna....varför inte ta tillvara på solstrålarna som vi fått idag. Det kanske är detta som är typiskt svenskt...aldrig är vi nöjda :)

Jag har idag fått bocka av en del på att-göra-listan. Bytt glas på bilen, beställt en ny telefon (min gamla gick sönder för ett par veckor sen), spacklat det sista i klädkammaren samt städat bort allt slipdamm (nu är det tråkigaste gjort....bara roligt kvar) och klockan är bara fem...känns skönt! Nu blir det lite lugn och ro innan jag börjar ladda upp för träningen ikväll.
Hoppas solen lyser över er som den gör här hos mig.

Kramar Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar