måndag 16 april 2012

Nya former


Nu har våra veckor med TRX-gruppen tagit slut och testen är gjorda. var kul att se vilka framgångar jag gjort, har blivit mycket starkare och lite minus på kroppsomfång och vikt gjorde ju inte resultatet mindre roligt. Ska nu fortsätta min träning på egen hand. bäst att passa på när man har fått en ordentlig push dessa veckor. I morgon ska jag gå på Zumba....svänga mina lurviga. Ska bli spännande att se hur smidig jag egentligen är.  

Önskar att vårt väder skulle vara lite varmare och vårligare än vad det just nu är. Regn, regn och återigen regn det är vad våra dagar just nu består av. Det enda positiva jag kan se med detta tråkväder är att kanske....ja kanske vi får lite fart i vår renovering av vårklädkammare så vi slipper ha hela mitt kontor med kläder. Spacklingen var avklarad och ikväll gav vi oss på att slipa allt...blir bara så dammigt överallt...och lite mer spackling där det behövdes fyllas på. Hoppas att vi denna vecka lägger ner lite tid så väggarna får ny färg....kanske till och med att vi hinner med att lägga golvet...Håller mina tummar och tår för att det går.

Kramar från Josefin

2 kommentarer:

  1. Hejsan Josefin,
    ja, någonting positivt finns det iaf med tråkväder. Jag jobbar på Byggla.se och det vore roligt om du vill visa upp ditt klädkammarprojekt hos oss. Du kan väl maila mig på vendela@byggla.se så berättar jag mer? Är du pepp får du en present :)
    Lycka till med Zumban!
    /Vendela på Byggla

    SvaraRadera