fredag 2 december 2011

TGIF

  


Denna vecka har gått väldigt fort men jag känner ändå att helgen är efterväntad...Verkar som det nu även kan komma lite minusgrader också. Tyckte att det glänste ganska rejält på cykelbanan på hemvägen. Är det vintern som kommer nu mån tro? Här hemma kommer vi nog iallafall få hyacintdoft här i helgen för en av vår jularrangemang håller på att slå ut...Härligt!

Ikväll blir det hemlagad pizza så får nu gå och fixa degen. Trevlig helg på er alla!
Kramar Josefin


4 kommentarer:

  1. Härligt!
    Jag försökte förstå en beskrivning på hur man vek såna där fina papperstjärnor men jag förstod inte.
    Vet du hur man gör? Kramar och trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Japp Helena! Jag har äntligen lärt mig att vila dem och nu har jag nog gjort cirka 30st eller nåt. Så har de lite överallt nu. De är så fina! Kram

    SvaraRadera
  3. Jo de kunde man ju förr men är som bortblåst! Du kanske kan visa mig i morgon? Kram!

    SvaraRadera
  4. Ja jag kan visa dig det imorgon. Behöver bara remsor i valfritt papper.

    SvaraRadera