måndag 26 december 2011

Älskade familj


I år har julen varit lite annorlunda mot andra jular. Att åka från värmen och komma hem dan före dan har jag aldrig varit med om innan. När planet landade på arlanda var det en vit mark som vi landade på...och glädjen av att få en vit jul spred sig i kroppen på mig.....men glädjen höll inte i sig så länge....ju längre ner  i landet man kom försvann det vita mer och mer. När vi tillslut nådde vår slutstation hade den vita marken förvandlats till barmark..inget att sucka för....julen är ju till för att tillbringa med nära och kära...det är det viktiga.
Julafton börjar vi alltid med att åka upp till älskade mamma och tända ett ljus. Det är verkligen vid dessa tider då familjen betyder mycket som hon är extra saknad...men hon är alltid med oss i våra hjärtan.
Sen åker vi till Uffes föräldrar och lunchar med julbord och tittar på Kalle...som de flesta familjer tror jag...sen paketutdelning.Efter det bär det iväg och fira  med min familj. I år var vi hemma hos Jenny och det var så mysigt att bara få umgås med min härliga familj. I år avslutades kvällen ganska tidigt då man kunde känna av en viss jetlag.
Tack ni underbara för en härlig julafton.
Kramar Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar