söndag 4 december 2011

Julpyssel

Förra lördagen var jag inbjuden till ett julpyssel hos en arbetskamrat. Hon ordnar varje år en dag då hon bjuder in folk att pyssla....vilket härligt initiativ tycker jag. Tänk vilken dröm det var att bara komma dit och alla möjliga pysselprylar finns redan där och det är bara att sätta igång och skapa. När vi kom bjöds det på glögg och sen var det bara att sätta fart. Jag började med att vika stjärnor och övergick sen till växterna. Jag gjorde två kransar, ett par grupper och ett antal stjärnor. Det var en riktigt trevlig dag. Hoppas på en inbjudan nästa år också...kan bli en trevlig tradition.
Hoppas ni har en trevlig andra advent! Här har vi tänt ljuset och firat.
Kramar Josefin

2 kommentarer:

  1. Hoppas jag oxå kan bli med bjuden... Låter hur mysigt som helst!!!

    SvaraRadera
  2. Kan ju fråga om man får ta med sig ett sällskap!

    SvaraRadera