fredag 28 augusti 2015

Vardagslunken

Hej igen!


Nu är man tillbaka till vardagen igen efter semestern och man börjar komma in i rutinerna. Har haft en underbart skön semester med resa till Spanien och har tagit det lugnt hemma i stan.

Glömmer jämt bort hur mycket energi det krävs när terminen börjar, man ska lära känna de nya förskolebarnen, hitta tillbaka till rutiner. Detta år har jag även nya kollegor att lära känna och känner mig mer i behov av semester nu än innan skolavslutningen.

Men, men, nu hoppas jag på att det vänder och min energi kommer tillbaka. Har varit lite dålig på att ge mig själv den tid till träningen som jag skulle vilja. Men har nu bestämt mig för att börja med mina morgonträningar igen nästa vecka och tänka på att ta hand om mig själv så är jag nog snart tillbaka till mitt vanliga positiva jag igen :)

Hoppas ni är mer fyllda med energi än mig inför kommande höst ;)

Kramar Josefin




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar