onsdag 21 januari 2015

Varm inombords...

Hej!

Tredje dagen hemma nu och nu börjar de små myrorna i brallan att röra på sig. Febern vill inte riktigt släppa och att orka med en hel arbetsdag är helt uteslutet :( 

När jag tittar ut genom fönstret och ser att snön faller ner blir jag så sugen på att vara på jobbet och leka med alla barnen i snön. Är glad att snön har kommit igen så att man kan känna att det är vinter på riktigt. Bestämde mig trots febern att gå ut en liten sväng idag för jag tror att den friska luften bara kan göra att man blir friskare snabbare. 


Det var så vackert ute, överallt var det vitt och flingorna dalade ner så jag blev alldeles varm inombords. Väl inne igen kröp jag upp i soffan med en filt och en kopp kaffe.

Kramar Josefin 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar