lördag 3 maj 2014

Frallor

Hej!

Det har varit fullt upp de sista veckorna. Känns som varje kväll varit bokat med något, men det har en tedens att bli så när våren kommer.

Valborg firade vi hos några kompisar i Sturefors. Gick till idrottsplatsen och tittade på brasan. Tyvärr regnade det så vi stannade inte så länge utan gick hem igen till värmen.

Jag har en förkärlek för mackor i alla dess former. Nu när jag inte äter gluten så har mitt sug efter en god smörgås blivit stor och jag har inte hittatvett bra alternativ till dom utan gluten. Men nu tror jag jag har hittatvett recept från Nillas kitchen



Vi åt dom igår till middagen med philadelphiaost och gräslök. Ska bli spännande att se hur de smakar så här en dag efter. Längtar lite till frukosten nu så väntar på att mannen ska vakna! 

Ha en underbar lördag!

Kramar Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar