lördag 18 januari 2014

På jakt

Det var länge sen jag var här inne och skrev. Känns som om det kommer stunder i livet när tiden inte räcker till och man lägger energin på det som är det viktigaste. Men nu är jag här igen. Kanske... och förhoppningsvis för att stanna ett tag nu :)

Året har börjat bra om än lite energilöst. Många tidiga kvällar och mest mys i soffan gör att jag känner att den börjar komma tillbaka. De lite ljusare kvällarna och snön som lyser upp mörkret är nog också en bidragande orsak. Jag hoppas på ett härligt år med en massa aktiviteter som gör mig lycklig.

Bild lånad från nätet
Sitter här i soffan och tittar ut genom fönstret...snön yr utanför och det är så vackert när snöflingorna singlar ner och hela ens värld blir prickig. Har precis ätit frukost och ska snart göra oss iordning för att ge oss iväg och hitta en soffa. Har i över tre år letat efter en soffa som vi båda gillar och som är skön. Inte det lättaste... Vi har hittat en som uppfyller våra krav på skönhet och utseende med då är priset lite för dyrt. Hoppas på en bra tur idag som gör att vi äntligen kan inreda klart i vardagsrummet. Vardagsrummet är det rummet som ska kännas mest mysigt tycker jag och hos oss är mysighetsgraden i vardagsrummet väldigt lågt. Bara soffan kommer ska vi sätta igång och göra det mysigt :) Så idag ger vi oss ut på jakt efter den perfekta soffan!
Kramar Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar