tisdag 5 februari 2013

Inte helt hundra!

 
Idag är jag inte helt hundra. Det är inte ofta som jag inte mår bra men nu ligger jag här hemma i soffan och har fått se mig slagen. Slagen av sjukdom...halsont, hosta, feber, huvudvärk ja nästan en hel kropp som värker. Även den bästa måste inse ibland att man är sjuk :) Mitt humör är däremot inte slaget bara lite rastlöst. Trots att jag inte orkar med speciellt mycket så blir jag rastlös av att vara hemma och ingenting göra. Tur är det att det finns lite skidskytte på tv:n att titta på.
 

Utanför skiner solen och det ser härligt och lockande ut. Jag har precis gjort mig en härligt god ägglatte(ägg, kardemumma, kanel, kokosfett, kaffe) och njuter av solen som värmer mina redan varma kinder. Får försöka se det positiva med dagen trots att man är sjuk :)

Hoppas ni har en betydligt bättre dag!

Kramar Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar