lördag 22 september 2012

Vilohelg



Hösten är här och jag har haft de flesta dagar i kalendern fullbokade. Känns som om vi inte har haft en hel helg då vi inte bokat in något. Det är trevligt med att träffa en massa vänner och släktningar och jag känner att vi är lyckligt lottade att vi har människor omkring oss som gillar att umgås med oss :)
Jag har även försökt att få till träning minst fyra pass i veckan så de kvällar vi inte varit uppbokade har varit lätträknade. Denna helg åkte min kära man till Liverpool och njuter av fotboll medan jag får vara ensam hemma och njuta av en helg utan en massa måsten. Har verkligen bestämt mig för att inte göra någonting dessa dagar....och än så länge verkar det som om jag klara av det. Lite matinköp och träning är det enda som står på schemat förutom mys i soffan med tända ljus och en värmande filt. På hösten är mysfaktorn hög :)

Kramar Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar