onsdag 26 september 2012

Favvodag


Tisdag är nog den bästa dagen i veckan....om man räknar bort helgen då! Börjar dagen med att få sova lite längre på morgonen, äta en lugn frukost och bara ladda upp inför det som ska ske just denna dag. Det betyder ganska mycket att inte behöva stressa iväg på morgonen utan ta alla förberedelser inför dagen med lugn. Väl på jobbet går mina åtta arbetstimmar fort och snabb som en iller åker jag till gymmet. Powerbox står på schemat....det börjar en kvart efter jag slutar jobbet...det är så skönt att få slåss lite med syster :) När boxen är slut får vi en kvarts vila innan jag ger mig in på en timme zumba. Efter två timmars träning ger jag mig och åker hem och äter innan duschen väntar. Förhoppningsvis väntar sen sängen och en bra bok innan ögonen slocknar och jag drömmer en härlig dröm ;) Fullspäckad tisdag men det är nog just det som jag gillar.

Så här snygg var jag i tisdags efter träningen...träningsbyxor och gummistövlar. Men men det var ju mörkt ute så var nog inte så många som såg mig :)

Vilken är er favvo dag i veckan?
 
Kramar Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar