söndag 17 mars 2013

Sjusovare!!

Godmorgon på er!
Denna helg var efterlängtad och bara känslan av att få sova så lääänge man ville på morgonen utan att klockan ringde lockade verkligen. Men det blev inte så...visserligen har jag sovit tills jag vaknat av mig själv men inte har det varit länge... Både lördagen och söndagen har jag vaknat innan sju och inte kunnat somna om. istället för att ligga och vrida och vända mig har jag gått upp. Vad med saker jag fick gjorda i går, dagen blev ju så lång när den börjar så tidigt :) Jag hann med att handla och hänga upp gardiner, sy nya kuddar till soffan och sen även att fira en 35-åring.
 
Jag tror att denna blogg snart kan kallas matblogg för det är ju nästan det enda som jag skriver om men så får det vara ett tag nu.
På fredagar brukar vi försöka oss på att tillaga någonting nytt och något man kan längta till hela veckan.
 

 Denna fredag blev det Svärdfilé ugnsrostade tomater och en kall krassedressing.

Jag gjorde även lite ugnsrostade broccoli till med och Uffe gjorde potatis i ugn. Det var riktigt gott! Fisk är väldigt gott och sen att man får i sig de viktiga omega-3 gör inte smaken sämre.

I dag får vi se vad dagen erbjuder, hoppas på något roligt!

Kramar Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar