måndag 21 januari 2013

Lugna gatan...

Nu har denna vecka påbörjats och måndagens arbetsdag är avslutad. Sitter ensam hemma i soffan och bara tar det lugnt. Läser lite bloggar, recept och samtidigt småtittar på tv:n.
 
Måndagar börjar jag tidigt så slutar relativt tidigt...redan vid halv tre. Det är så skönt att komma hem när det fortfarande är ljust ute.
 
 
Igår när jag satt på övervåningen och njöt av en kopp kaffe slogs jag av skuggan som skålen från Västergården gav. Skuggan var så fin att jag var tvungen att  ta en bild på den.
Tyvärr kan jag inte lägga upp bilder från bildfilerna på datorn så är tvungen att lägga upp bilden från mobilen därav den dåliga bilden.
Men med lite kisandet kanske ni kan tänka bort fyrkanterna och se det vackra jag vill åt. 
Vi fårhoppas att problemet med bilduppladdningen fixas snart nu när jag är tillbaka med inlägg :)
 
Resten av kvällen blir det att bara ta det lugnt....
...det tar lite på krafterna att gå upp tidigt!
 
Kramar Josefin

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar